neljapäev, detsember 08, 2005

Varaait



Täna kammisin Tallinna vana raamatu poode. Ja need on minu leiud. Mina olen väga väga rahul ja õnnelik. Nüüd siis on mul vist peaaegu kogu komplekt ilmunud rahvariide raamatuid koos. Vaid need 2000 algusega raamatud puudu veel. Aga pean ütlema, et see 57 aasta raamat on osaliselt koopia 38 aasta raamatust. Vähemalt see vööde tegemise osa. Isegi pildid on samad. Aga mis kõige olulisem. 38 aasta raamatus on Peetri rahvarõivaste õpetus ja see on minu maakodule kõige lähemal. Tegelikult asub see küll Järva - Jaani, Peetri, Anna ja Paide vahel. Paras koht, kus võiks teha kõigi 4 mixi :) aga eks peab millalgi ikka neid rahvariiete tegemist õppima minema. Äkki leiab veel kodukoha rõivad ka ülesse.

Väike pildirida maalt ka. Lagunenud küüni nurk ja suur kuusk esimesel ja mesilased teisel pildil.

Kommentaare ei ole: