kolmapäev, aprill 05, 2006

Suur rõõm ja õnn / Big happyness and joy


Lõpuks sain ka mina Kuduva koeraomaniku käest oma raamatud kätte. On see alles saak. Knitting Over ja On the edge, lapimustrid nii õmblejale kui kudujale, pitsid ja kudumid Andidest. Kõige enam olen rahul... õigemini kõige vähem olen rahul pitsiraamatuga, mis oleks võinud olla kvaliteetsem, samas info on olemas mis vaja. Teised kõik on piisavalt väärt ja head raamatud.

Vahepeal oli sünnipäev ka ja siis täienes lahkete kinkijate arvelt minu raamatute ostmise fond. Ja täna läks teele ka minu uus tellimus. Eks siis jälle midagi, mis väärib ootamist.

Ja siis veel üks natuke seisma jäänud käsitööline eputus. Nimelt sai Maaja Kalle tunnis Pihunukud ka endale üks komplekt pisikesi pehmeid nukke tehtud. Siin nad siis on - tõliselt väiksed ja armsad. Nüüd vaja veel üks mängija kuskilt muretseda :P

OH. Today I received finally my books that we ordered together. Kuduva koeraomanik was that girl, who put orders together. Thanks to her. And I got Knitting over and on the edge, quilting for knitters and sewers, some bobbinlace and finaly Andean knitting patterns. They are all really good. And I just love them.

On the 2 of Aprill I had birthday and my book fund is now full of money :) And today I placed new order for books. Something worth waiting for.

And here are some puppets I made in Maaja Kalle class - hand dolls. They are really small and made of some used baby clothes and filled with wool. Just waiting someone to play with them.

Kommentaare ei ole: