laupäev, november 24, 2007

Kummide vahetus ja kuivatuspaber

Kuna minu tubli mees maja peal tööd teeb, siis mina olen tubli naine ja vahetan autol rehve. See oli oluliselt hädavajalik, sest eelmine nädalavahetus oli libe ja meil vaja 2 t tõstukit vedada. Nii ma siis öösel ja pimedas kell 8 rehvivahetuse ukse ette vurasin. Meil on hea koht nurga taga. SEal küll venelased, aga saab hakkama. Jassul oli ka väga huvitav vaadata, kuidas urinal kumme alt kruviti ja onu pori sees roomas. Ja kuna talle see roomamine väga meeldis, otsustas ta ühe lähema porilombi ära kuivatada oma kombega. Ikka mõnus kuivatuspaber oli ta pärast. Ja siis järgmine pauk. Nimelt see kunagine kummi puruks sõitmine oli ka velje sisse suure mõlgi löönud ja naelkumm läks varuveljele :S Eh üks jama nende kummidega. Ja mehe käest nõu küsida ka ei saanud, sest minu telefon kardab külma. Töömees oli aga lahkelt nõus oma mobla laenama. Vedas.

Kommentaare ei ole: