teisipäev, veebruar 12, 2008

Tänase päeva õudus

Oh, miks ma seda pidin küll nägema :S Või äkki oli sellest just kasu ja ma ei peaks üldse oma pead liiva alla peitma? Igatahes, hommikul kell 8.30 oma meest tööle viies nägime väga kurba pilti. Nimelt 3 vaevu 12 aastast noormeest rüüpas teeääres viina ja jõi peale vist hommikukohvi. Miks küll jõutakse selleni? Kuidas jõutakse selleni? Kas mu poeg jõuab ka selleni? Kuidas saaks selliseid asju ära hoida? Keegi kunagi ütles, et ära võitle millegi vastu, vaid ole millegi poolt. St mitte alkohoil vastu vaid karskuse poolt siis. Vastasel juhul annad energiat sellele pahale. Aga pilt oli ikkagi õõvastav ja kurb. Ja tekkis väga suur jõuetuse tunne.

2 kommentaari:

Aet ütles ...

Ega selliseid asju ei saagi ära hoida. Tuleb ainult loota, et sa suudad lapsele õpetada vahet tegema õige ja vale vahel, hea ja halva vahel ja et su laps oskaks siis õigeid valikuid teha. Sõprade seltskond on ka oluline. Enda eeskujust alati ei piisa, liigne kasvatamine/keelamine tekitab trotsi. Aga ka kõige paremal lapsel võib rajalt kõrvale astumisi tulla, aga kui laps pärast õigele rajale tagasi tahab minna, siis pole ju hullu. Kõik teismelised joodikud ei ole täiskasvanuna sellised. Kahjuks ei ole viin tänapäeval enam see kõige koledam asi, mina kardan hoopis rohkem narkootikume, ise pole nendega õnneks kunagi kokku puutunud.

Anonüümne ütles ...

Olen igal aastal 9.kl keemia tunnis alkoholi teemaga seoses terve tunni selle mõjudele pühendanud - näidanud pilte, rääkinud, et ka siider teeb lõpuks sama mis viin jne. Selle aasta klass on väga asjalik ja mõnus, nendega saab nö südamest südamesse rääkida. Asju võtavad nad mõistusega....ja ometi teatasid nad mulle kogu selle jutu lõpuks, et siider ikkagi pole paha ja muidu ei saa ju koolistressist üle :( Stressi maandamine hakkab juba 6-7 klassist ja seda maandatakse reedest pühapäevani.
Ja teades nende vanemaid (väike kool ikkagi), tean, et kodudes ei soosita ja aina räägitakse. Ja mu käsitöötundidest kulub sellelel teemale palju arutlusi....
Jube masendav!