kolmapäev, oktoober 07, 2009

Kaal

Jälgin jälle kaalu. VÕi noh... arst soovib et ma jälgiks. Ja siis saan riielda ka veel, et liiga palju võtad juurde. No kui su kaal enne rasedust on ikkagi 53 kg siis ei ole praeguseks 61ni jõudmine väga suur edasiminek ju. Eriti kui arvestada, et mu normaalkaal enne lapsi oli 57 kg. Aga arbuusi on küll hea süüa :)

2 kommentaari:

Aet ütles ...

Sa jeerum, kus sul on alles kuri arst :) Huvitav, mis ta minu kohta oleks öelnud, ma võtsin ikka 30+ kilo juurde :)
Hea on lugeda, et teil kõik hästi läheb :) Nii ammu pole näinud, sa võiks vahel poest läbi hüpata.

Elsa ütles ...

Kuritädi jah sul ;)
Mina olen küll ka oma baaskaalu juures üliväikeste kaalutõusudega pääsenud, aga see on ikka mitte lihtsalt individuaalne vaid keha vist võib ka igal korral päris erinevalt käituda :)
+8 kilo, kui enne polegi teist eriti olnud, ei peaks küll midagi traagilist olema ja küllap sa ju isegi pole päris ükskõikne, mida või kui palju sööd :) Eks ta püüdis lihtsalt manitseda... aga nagu lahtisest uksest sisse murdnud vist :D