esmaspäev, detsember 28, 2009

minu tehtud tööd

Mäletate, et ma kunagi veel tõlkisin. See oli siis, kui ma veel tööl ei käinud :) Aga kuna raamatutega on selline asi, et nende tõlkimisest kuni letile jõudmisenikulub vähemalt pool aastat, siis mõni raamat ilmub alles nüüd.

Näiteks 1000 KUDUMISMOTIIVI

Tore raamat, kus on palju mustreid ja vähe juttu. Motiive on põhjamaadest kuni indiaanlasteni välja.


Teine raamat on

KUDUMINE. Põhjalik teejuht samm-sammuliste õpetustega


SElline pigem algajale mõeldud raamat, aga mina tuletasin oma sokikanna ka sealt meelde. No ja kenasti on ära toodud kõik revääride ja kinniste, nööpaukude ja kõige muu tegemine. Seega päris parem ja pahempidi silmused ka ei ole.

TÄNAPÄEVA KÄSITÖÖ. TEKSTIILID

See on üks mahukas kogumik. Tõlkijateks peale minu ka Aet ja Maarja Matiisen. Üks osa sellest raamatust on eraldi ka juba ilmunud. Hõlmab raamat nii kudumise, heegeldamise, lapitöö, viltimise kui kangakudumise ideid.

Aga nüüd üks ütlemata vahva asi veel. Nimelt otsustas Varraku kirjastus välja anda ka Clare Halliku Silmuskudumise raamatu. Ja mina sain austava ülesande sinna mõned proovilapid kududa. Raamatus olevad mustrid on kõik uuesti üle kootud, ning esimses trükis olnud vead parandatud. Ja seal on igavesti vahvaid mustreid. Endalgi andis mõnda tükk aega nuputada, et kuidas ja mis moodi. Põnev oli. Aga raamat ilmub alles jaanuaris ja siis Varraku suure raamatuklubi liikmetele esimesena. Mina aga ütlen, et raamaturiilisse on selline raamat vaja kindlasti panna.

Kommentaare ei ole: