reede, august 11, 2006

Käib töö ja pumpsud koos

Pruutkleit hakkab ilmet võtma. Aga ma ju unustan küsida, kas pilti võib teha. Pruutkleit vaja veel viimistleda ja voodri külge õmmelda siis.
Ja nüüd juba käsil järgmine projekt. Pere ja Kodu soovib ju ka tööd saada.
Kusjuures eile ma avastasin et olen siis kuulus. Või noh mis kuulsus ma olen aga armsalt naljakas oli küll veidi. Nimelt tegin korterile kindlustust ja tädi kes kindlustust tegi küsis lõpuks, et kas sa oled see kes ajakirja käsitööd teeb. No mis ma ikka salgan. Olen ju. Tema siis rõõmsalt, et vaata kui tore, tema ka teeb palju käsitööd ja nii vahva, et noored ka teevad. Ega ma ka vait saanud olla ja kiitsin takka et neid noori palju. Tema soovis jõudu ja arvas, et nii vahva et temal kuulus klient on.

Ja kusjuures tähelepanek. Tõru on väga väga rahulik kui ma käsitööd teen. Aga nii kui päris töö laua taga istun kukub kolistama. Ja mul ei ole päris töö ju üldse pingeline. EI tea mis talle seal ei sobi. Äkki ikka monitorist mingi kiirguse jama tulemas. Kuigi monitor peaks ju hea olema.

Well my brides dress is almost ready and only some dedails have to be finished. But I forgot to ask owner if I could make picture of dress or not. sorry.
Now I have started one work for magazine.
And Im famous :) My ensuranse broker after making new home insuranse asked if I am the girl making designs for magazines. Yes. Oh that is so nicea she sed. She likes to do craft also and is happy that young people also do crafts. And she is happy that she has famous client :) Eh

And baby is really calm when I knit. When I do my real work then she kicks me. And my work is not stressful. Maybe monitor is sending some bad wibes.

Kommentaare ei ole: