esmaspäev, veebruar 12, 2007

Käsitöö

Nagu ma vahest ikka kilkan siia, siis käsitöö pole mitte unustatud. Viimases käsitöös olid jälle mõned minu enne lapsepuhkust valminud asjad sees. Proovin pildid ka siia üles panna. Noh ja siis on mul mõned salaprojektid käsil, millest siis rääkida võiks kui need juba valmis on. Tegelikult polegi need päris käsitöölised, arvuti taga klõbistan ju. või on see ka käsitöö?
Ja tegelikult on üldse asi nii, et peale lapsega koju jäämist on miskipärast vaja hoopis rohkem ringi rahmeldada. Nüüd siis veel ka oma maja ehitada ja aeda planeerida. Oh jah..avastasin, et ma saan nüüd oma aega ka sellise käsitöö peale kulutada. Panin end lausa kursustele kirja, kus õpetatakse aeda planeeirma. No ja millal ma siis üldse vardad kätte saan võetud? Tegelikult vahest saan ikka. Näiteks autoga maale sõites või kui laps mängib ja jutustab minuga ning mina temale kudumise ja heelgedalmise põhimõisteid selgitan. Ka poistel on vaja näpuosavust treenida.

Kommentaare ei ole: