reede, august 17, 2007

Värvipakk 2


Mina sain ka oma paki täna kätte. Oi kui vahvaid asju seal oli. Fimo pärleid ja päris pärleid ja dumle sokolaad, mis on üks mu lemmikuid ning riide värvid. Ja tulevase aia jaoks lille seemend. Jassi poldud ka unustatud ja tema sai ehitusele kühvli ja reha. No ja loomulikult oli seal lõnga. See sätendav lõng maitses Jassile väga. Lõhnaseebist, viirukist ja ilusast punasest rätikust me ei räägigi.

Paki tegija on ise Tartust. Ja mul on kahtlane tunne, et selliseid pärleid olen ma Elsa kodukal näinud. Aga ma pole veel väga kindel selles. Peab kaevama :)


Ja minu pakk nägi välja selline. Peab ju asja veidi lihtsamaks tegema.
Estonians had their own color package swap. And redone is what I got and blue one is what I sent.

2 kommentaari:

Elsa ütles ...

Äkämm, mina süüd omaks ei võta ;)
Mul oleks küll üks pakkumine, aga nuputa ise edasi ;))))

KK ütles ...

Huvitav, kas ma arvasin ära, kes selle paki omale saab? Või on kellelgi veel koer... ehhh... ilus sellegipoolest, nii punane pakk kui ka sinine!