neljapäev, jaanuar 24, 2008

Oinas ja mihkel

Igal oinal on oma mihklipäev ja minu oma saabub kevadel, kui 4+2 magisrid on sunnitud lõpetama. Mitte et mulle üle kõige maailmas meeldiks koolis käia, aga ikkagi oli see päris tore ja nii kiirelt ma ka nagu lõpetada ei taha. Eeriti siis, kui viimaseid aineid üle kandes võib selguda, et ma võiks täitsa vabalt Cum laude lõpetada. Eh. Iseenesest ju tore, aga see paneb lõputöö kirjutamisele päris suure pinge ja aega on vaid 2,5 kuud. Oh ma ei või. Oleks võinud mõned veidi kehvemate hinnetega ained üle kanda. Samas kõlab ju uhkelt see Cum laude... Eks ma pean Jassiga läbirääkimisi pidama. Muidu võib tema uneajast kirjutamisest väheks jääda. Aga Jass peaks ju koolis käimisega juba tuttav olema. Minu kõhus olles, andsime me koos tunde ju.

3 kommentaari:

Eiku ütles ...

Ei taha innustust alla kiskuda aga 4+2 magistrid minu teada tipist Cum Laudet ei saa... vähemasti peaks see mul siis diplomi peal olema... aga pole teps mitte.

Teisalt... ega see magistri töö ju mingi liig suur ja keeruline asi ei ole. Kui praktiliselt üle kuu aja kirjutamisele läheb, siis on ju väga põhjalik :)

Anonüümne ütles ...

Ei saa cum laudet neh. Omal nahal läbi katsetatud.
Töö maht aga sõltub valitud teemast ja sellest, kuivõrd ta igapäevase leiva teenimise tööst mööda läheb. Olen näinud ka 32-lehelist doktoritööd, nii et skaala on igati lai. Palju sõltub ka sellest, kes juhendaja on. Kui meil on ikka veel sama sell juhendajaks (nimesid nimetamata), siis ole valmis selleks, et kui lähed tööd näitama, siis hakkab ta irisema, et praktilist osa pole ollagi ja hakka kohe juurde kirjutama.

Liia Tammes ütles ...

Ma üritan tast lahti saada. st juhendajast siis, et vahetada ta oma töö juures oleva doktori vastu. Põhjenduseks on, et käesolev juhendaja teaks minu valitud tööst rohkem. Aga see et cum laudet ei saa, teeb isegi kergelt nukraks. No ikka uhke oleks ju :)