esmaspäev, november 23, 2009

Mida sa kodus teed?


Ma nüüd natuke aega kodune olnud. No ja alustasin ma sellega, et kudusin sokid valmis. Alustasin kevadel enne tööle minekut sellega, et tahtsin kududa ise mustreid moodustavadst lõngast kahel ringvardal sokid. No mustrit see lõng minu käes eriti ei moodustanud. NÄidised olid palju uhkemad, aga sokid sain ma endale valmis ja kahe ringvardaga kudumine on ka täitsa minu jaoks loodud. Hea kohe mõlemad sokid korraga varrastelt maha tõsta. NO ja siis hakkas pihta. Mees virises, et temal pole üldse sokke. Suure kolimise käigus on need kuhugi kaduma läinud ning suutsime leida vaid ühe. Kudusin siis kiiruga ühe soki juurde, aga polnud ju enam samasugust lõnga ja vardaid ka ei mäletanud. Eks siis tuli enam-vähem teha. Ja teise paari tegin ka, et jätkuks kohe kauemaks. Nüüd ootab veel Jass, aga tal on praegu veel lahke tädi kootud sokke natuke järgi :)

Aga nädalavahetusel sain isa käest varajase jõulukingi. Teadjamad ütlevad, et sellega saab kiiremini vööd valmis. Et on mugavam ja ergonoomilisem ja mida kõike veel. Ja lapse jaoks on pulkade otsas nupud, et lõime näppima tulles see maha ei libiseks. Eks mul on nüüd siis võimalus katsetada. Igatahes on pingutamise võimalusi lausa kaks ja peale pidi mahtuma vähemalt 6 m lõime. Saab paarile peenemale 3 m vööd teha küll. Esimese asjana oleks vaja kotile sang punuda.

1 kommentaar:

Nelladella ütles ...

Liia, viitsid kirjutada, mis see kaheringvardaga sokkide kudumine täpsemalt endast kujutab? Ma kohe ei kannata sukavardaid ja ma tahaks ka hea meelega ringvarrastel sokke kududa..

Nele