reede, september 30, 2005

arutlused maailmast ajadest ja sloganist

Tänane hommik hakkas mõnusa arutelu lugemisega. Mann on ikka tõsiselt ette võtnud. Ja tegelikult mulle need ideed meeldiks. Kahjuks ei saa seda küll ise rakendada laste peal, aga niplispitsi tegemisi oli plaanis kajastama hakata küll. Aga see koos tegemise lust...Loodan, et tänapäeva koolis seda on. Omal ajal käsitöö tunnist mäletan, et ega seal eriti midagi teha ei meeldinud küll. Käsu korras teha midagi millest elu sees kasu ei ole :S Ja oleks siis lubatud natukenegi fantaasiat rakendada. Kus sa sellega... Ja üllatus üllatus enamus kooli käsitöö projekte on siiani kuskil kaltsukotis vardad püsti sees. Valmis sain vaid kampsuni ja 5 m lapi mao kelle pildi võiks kah siia ülesse panna. Aga valmis sain ma need kaks asja kiusu pärast. Õpetaja nimelt teatas mulle mu idee peale, et sa niikuinii neid valmis ei jõua ja ei suuda tee midagi väiksemat.... URRRR Teen ja jõuan.

Oeh..aga teglikult tahtsin veel kurta. Mu kodu vajaks põhjalikku korrastamist. Sellest lõnga hunnikust peaks lausa pildi tegema mis mul ühes nurgas on. 36 ruudu peale on raske mahutada kõiki arvuteid ja lõngu. Ja vahest eksib sinna ka mõni mootorratta kiiver ja parimatel päevadel terve Dnepri mootor :P
Mis teha kui minu ja abikaasa hobid ja tööd nii ruumi nõudvad on. Aga samas sellises pehmelt lõngadega polsterdatud toas on ka vahva elada ja mõnes hunnikus tuhlates midagi vahvat avastada. ja mootorrattaga on ka tore sõita. Ja taga istmel heegeldada :P näiteks nii..

Aga seda, et meil käsitöö ja tsiklite pisik küljes on on kõige ehedamal kombel näha meie pulma piltidelt. Isegi seal ei pääsendu ma varrastest ja kiivritest


Ja siis aitas mees mul veel visitkale hüüdlauset või peenema nimega sloganit leida. Parimaid lahendusi siis

  • Kõik käsitsi heegeldatud, kootud, õmmeldud, vilditud, mittesöödavad (va.spagetist, suitujuusturibadest) tooted ja asjad

  • Pudukaubad, kottoollojused

Kommentaare ei ole: