neljapäev, september 22, 2005

Uued mudelid

Peaks hakkama Novembri Kodukirja asju treima. Praegu plaanis vanutatud kott, punane kauboi stiilis kübar ja valge peleriin. Eks paistab kas tegema hakates tulevadki need asjad välja või viskab vimka sisse ja tuleb midagi muud ja huvitavat. Vahest on täitsa jama. Hakkad mingit huvitavat asja tegema ja poole pealt tuleb idee... Oh sellest saab ju hoopis teistsuguse põneva asja. Ja siis paned teises suunas ajaama ja teed selle uue asja valmis. Ja vana hea idee jääb ikka teostamata. Jama kui aega vähe aga peas igatsugu ideed loksuvad. Ja peale selle lubas mees mu koos lõngadega garaazi tõsta kui ma kohe nendest lõpututest hunnikutest midagi valmis ei tee... :) Oma stuudio oleks lahe küll... aga vaevalt ta tahab oma mootorratta ümber villa ja lõnga siiski näha. Seega eesmärk... Mitte osta sel kuul väga palju lõnga ja midagi mehele teha, et ta rahule jääks :) Lõngade asemel osta aga erinevaid ajakirju ja raamatud ;) Oh ma olen kaval

1 kommentaar:

Aet ütles ...

Stuudiost rääkides. Käisin täna lastega Mustamäel jalutamas ja avastasin, et Mustamäe tee lõpus (Mustamäe tee 136), Männi pargi lähedal on müügis üks maja. Mul tekkis kohe mõte, et näe, oleks mul ometi nii palju julgust ja ettevõtlikkust, siis teeks sinna miski käsitööklubi ja väikese poekese. Maksab 1,7 miljonit + käibemaks + maa erastamine ;)