kolmapäev, oktoober 05, 2005

heegel-ralli

Mmm enesetunne hakkab inimese mõõte võtma. See on hea ja näpud käivad ka kiiremini.

Olen siin aja jooksul järgi jäänud heide ja Novita Huopanen jupid kangaks kudunud ja mõtlesin, et teen nüüd mütsi valmis.

Ühe ruudulise salli ja valge mütsi tegin ka. Kõrval on näha mõõtkavana mobla. Müts sai küll veid väike pesumasinasse toppimiseks vist. Peab käsitsi vanutamist proovima. uhh see saab raske töö olema...

Eile toppisin esimesed vanutamiseks mõeldud mütsid sallid siis pesumasinasse. Välja tuli päris vahvaid asju. Mees kah rahul. Tema saab selle juppidest mütsi omale sauna kasutamiseks. Igatahes on vanutamine üks tore asi. Esialgu oleks nagu teada, mis sealt pesumasinast välja tuleb, aga ikkagi on üllatusmoment olemas.

3 kommentaari:

Elsa ütles ...

See heegeldatud vanutatud sall on lahe! Ma kuskil nägin seda ideed ka veebis ja hakkas endalgi mõte liikuma. Et mis veel sinna juurde/peale/lisaks teeks. Oh, kui nüüd Tallinna ja seda Novita viltimislõnga varuks koguda saaks...

oravake ütles ...

Kuulge nii ei saa! Ma tahan ka juba vanutamist proovida! Niimoodi hakkab pea veel lõpuks suurest ideede tulvast ringi käima kut vurrkann. :)

Kajakas ütles ...

mina tegin heidest, hästi mõnus ja pehme jäi.
Mina leidsin selle Novita kodukalt.