laupäev, oktoober 22, 2005

Iiripitsis ehted


Olen nüüd nädal aega ehteid nikerdanud. Päris huvitavaid asju saab iiri pitsis teha. Peaks asjasse süvenema kohe sügavamalt. Kahju ainult, et aega pole väga palju. Töö nõuab tegemist ja kool õppimist ja trennis tahaks ka käia. Seega on minu käsitöö harrastuseks jääv aega vaid poole öö ajal.

Oh ma olen vist ikka vales ajastus sündinud. Oleks sobinud mingi 4-5 sajandit tagasi ja aadliku peres sündimine. Tolle naiste võimalus lugeda ja käsitööd teha on kadestamist väärt. Samas muidugi polnud selliseid võimalusi tavalisel talupojal või madalamast soost inimesel polnud. Nii, et ei tea ikkagi kas oleks hea... Ja naistel polnud eriti sõnaõigust kah ja minu sõnakuse juures pole see vist sugugi hea. Äkki oleks veel nõiaks või ketseriks tunnistatud :S

Kommentaare ei ole: