pühapäev, oktoober 02, 2005

Portfolio




Selle teema all hakkavad ilmuma minu varraste ja heegelnõelte alt väljunud tööd mis jõudnud ka ajakirjandusse. See kuu siis esimene asi Kodukirjas ilmunud. Ampiirstiilis kampsun on mõnusast Novita Aino lõngast ja sobib nii beebit ootavale emmele kui moekale neiule. Mulle meeldivad eelkõige need varukad. Aga noh ma olen ju alati imetlenud vanu kostüüme ja neist inspiratsiooni ammutada proovinud.

6 kommentaari:

Triin :) ütles ...

Tõesti äärmiselt ilus kampsun :) Kohe ilus-ilus-ilus. Ampiir on kuidagi väga naiselik...

oravake ütles ...

Jään siis ootama, millal see mulle postkasti patsab. :) Mullegi meeldivad ampiirstiilis asjad - nagu triin juba jõudis ära öelda, on need väga naiselikud.

Unknown ütles ...

ühinen eelpoolöelduga: ilus-ilus-ilus ja olen sunnitud endalegi ajakirja soetama :)

oravake ütles ...

Muuseas, minu eriline lemmik on eelmise sajandi teise kümnendi mood (Esimese maailmasõja aegne).

Cairbre ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Cairbre ütles ...

Kas on see ikkagi Novita Aino lõngast kootud? Aino on ju väga paks lõng, ja see kamps on nii ilus ja õhuline.

Tahaks hirmsasti teha, lehegi tellisin juba endale.