kolmapäev, november 16, 2005

Kes on Liivimaa kõige kiirem pimeheegeldaja?

Oh näe täna saan oma pildid Mardilaadast kätte ja seal oli tegeikult väga vahva. Olenemata sellest, et teise päeva õhtuks oli hääl läinud. Millegipärast meeldis ajakirjanikele niplajate juures interviuusid teha. Reedel sattusin ühe Harjumaa ajaliehe toimetaja peale. Ja see leht peaks vist nüüd väljas olema. Nii kõlakad käivad ja ämm ütles. Ise pole näinud. Reedel käis meil Vikerraadio kes meist pika jutu tegi. Laupäeval, siis kui ma ainult kriiks ja krääks veel tegin sattusime me TV3 uudistesse kus Anastasia väga ilusti niplamisest rääkis ja mina ekraani täitsin korra enda ja oma tööga:P Aga tegelikult pole see üldse oluline, sest kõige tähtsam asi juhtus pühapäeval. Nimelt sattusin ma osalema pimedas heegeldamise võistlusele. Idee sisi selles, et ette võis heegeldada 31 keti silmust, mille peal 30 kinnissilmust. Siis pandi aga side silmadele, võeti stopper välja ja läks lahti. Teleka ees olen ma küll igatsugu trikke teinud aga vot päris nii küll mitte. Loodetud 30 silmusest suutsin siiski 25 ära teha. Mõned neist väga tugeva kangutamise tulemusena :). Siis aga side maha ja veel üks rida kiirelt korrigeerides peale, et ikka 30 silmust jälle kokku saaks. Mina võitsini ja seega olin pühapäeval mina kõige kiirem pimeheegeldis.

Kommentaare ei ole: