kolmapäev, mai 03, 2006

nädalavahetus / Weekend


Ja tegelikult oli nädalavahetus ka väga vahva. Kõigepealt sain kätte osa oma sünnipäeva kingist. See hunnik raamatuid siis nüüd minu ja mina väga väga rahul. Sinine on veidi liiga intensiivne aga teine värv täitsa OK.

Teine vahva asi oli pakk Inglismaalt minu SP7 hellitatavalt. Ta saatis mulle tänutäheks veidi fantastilist kirjut lõnga ja väga head sokolaadi ning ühe vahva kaltsunuku mustri ka.

Ja lõpuks tuli minu teine SP7 sõber, kes mind hellitas kingitustega, eestisse. See oli tõeliselg vahva. Saime tema hotellis kokku siis Sokolaadi kohvik Vene tänaval. Siis Katariina gild ja lõpuks 4 tundi mööda vanalinna ja käsitöö poode. Ja loomulikult käisime me eesti kästiöö poodides. Mida ta ostis ja tegi on näha siit.

Actually weekend was really greate. Firstly I got my late birthday present. This pile of books is now mine and I'm really satisfied.

Secondly was pacage from England from my SP7 friend. She sent me some fantastic colored wool and some good chocolate and one great ragdoll pattern to. Thanks Sue.

And finaly my SP7 spoiler visited Estonia. This was totaly great. First we met in hotel and then Chocolate caffe and then Tallinn old town and craft shops. What she saw and what we did you can read here.

1 kommentaar:

Wye Sue ütles ...

So glad it got there ok :-)
I see the chocolate did not last long !
Wool 100% pure 4ply, hope you enjoy