teisipäev, oktoober 28, 2008

Soovid ja muud asjad


Huvitav, et mõne asja järele võib nii igatseda. Näiteks Straussi valsside järele. Ma pole neid Jasperi sünnist saati kuulanud. Ja lõpuks ei pidanud enam vastu ja tõstsin üleval kaste nii kaua, kuni plaadi ülesse leidsin. Siis istusin totakalt õnnis naeratus näol ja kuulasin. Oi kui hea oli. Ja sis sain aru, kui väga ma klassikat ikkagi kuulata tahan. Kuigi Strauss on siiski poppmuusika. Ok vanaaegne popp aga ikkagi. Bethoveni sümfooniaid ma väga kuulata ei tahaks. Need on kuidagi rasked, aga Greigi Hommik on ka ilus ja voogav ja kaunis. Ja siis ma leidisn, et raamatuid pole ma ka kaua aega lugenud. Selliseid harivaid ja asjadest, mis mulle huvi pakkusid kunagi. NÄiteks vana kreeka mütoloogiast. Need on ikka põnevad ja toredad.
Ja vahepeal saab käsitööd ka teha. Menüüs on pikad erinevate mustrilappidega sallid. Täitsa põnev on nii teha. Võtad mustriraamatu ette ja teed iga mustri kohta väikese lapikese.
Õues sai ka asi enam vähem ühele poole Ema abiga kaevasime ja istutasime ka natuke. Rodod jäid, aga ma proovin nad enne külma tulekut ikka ise õige koha peale saada. Tähtis komisjon käis ka hindamas. Kiili kaunis kodu konkurss saab varsti läbi. Eks siis selgub, kas 6 osavõtja hulgas meid ka tähele pandi. 24 aprill sai muld laiali lükatud ja siiani on valminud muruplats ja üks lillepeenar võtab kuju.Tegemist on veel aastateks.
Ja Aafrika kannikesed istutasime ka emaga ringi. kunagi lehekesest mulda pistetud võrsest oli mõnda potti lausa 5 taime saanud ja nii kasvas minu 10 potilisest kollektsioonist järsku välja 28. lisaks emale antud vähemalt 10 taime. Ja orhideed tõime ka alla. Nad õitsevad praegu nii fantastiliselt. Ja minu arust õitsevad nad üldse kogu aeg. Üks lõpetab ja teine alustab. Üks orhidee on mul nii vist lausa 5 aastat jutti õitsenud. Vahel vaid 2 kuuseid pause pidades.

2 kommentaari:

Kayl ütles ...

Oi ma armastan ka mõlemat lilleprekonda :D Veaks aga veel neid koju, kuid "õnneks"pole külmal ajal sobivaid valgeid pindu rohkem väga saadaval :P
p.s. peaks sulle kannikeselehejahile tulema ;)

Liia Tammes ütles ...

:) mul ka kunagi oli väga suur vaimustus kannikestest ja osa neist lehekestest on lausa nö aretajate sordid mitte tavalised ja poes leiduvad. Kui neid emaga lammutasime siis naersime, et näe präis korraliku varanduse saaks kui müüks nii, nagu mina neid ostsin 25 eeku leht.