esmaspäev, jaanuar 25, 2010

koolis


Ma käin koolis. Kõigepealt rahvarõivaste koolis ja siis veel nö kursustel, mis ka kõik rahvarõivastega seotud. Eelmisel ja sel nädalal on näiteks kõlavöö kursus. Jah, Elsa, sa õpetasid seda ja ma mäletan päris paljut, aga sõba äärde kõlapooga põimimist sa ei rääkinud ning muid lahedaid asju on seal veel. Näiteks toruja kõlavöö tegemine. See on lahe. Lisaks erinevad vööde mustrite kirjutamise võimalused.
Aga nende koolidega on olnud päris keeruline tegelikult. Mitte et see õpetatav oleks kuidagi konti murdev. ei see on paeluv ja huvitav. Pigem see klapitamine. NÄiteks rahvarõivaste kursusel sain ma valmis vaid särgi, kuna seeliku ja liistiku jaoks puudus figuur. Viimase tunni jaoks võtsin kaasa pluusi ja Joosepi :) Noh vähemalt on midagi täitsa valmis saanud. Ja nii käiski Joosep 2 nädala ja 2 päevasena esimest korda koolis. Õnneks kursus jätkub ja ma saan oma taastunud figuurile ka seeliku ja liistiku teha.
No ja et sellest veel vähe oleks, siis jaanuaris algasid rahvarõivaste koolitustel uued kursused. Küll Muhu tikand küll kangakudumine. No ühte ei saanud selle pärast minna, et arvatavasti oleks sel ajal sünnitanud (läks päevaga mööda) ja kangastelgede taha ma lihtsalt ei oleks mahtunud. Aga jaanuari lõpust hakkasid kõlavööde tegemise kursused ja sinna ma juba julgesin minna. Lisaks veel kirivööde kursus, mis algab veebruaris. Ja nii oligi, et rahvariide kursuselt tormasin samal päeval toimuvasse esimesse kõlavöö tundi. Õnneks on hea mees ja auto olemas. Joosep aga oli sama kenasti kaasas. Seega ühe päevaga kaks kooli :) Kahjusk pole sellest pilti, kuidas Joosep korviga mu tooli kõrval magas ja mina kenasti vööd punusin. Nagu vanasti :) Samas kiidan ka oma meest ja vanemat poega, kes kenasti need tunnid sisustasid ehituspoode ja toidupoodi külastades.

Kommentaare ei ole: