laupäev, jaanuar 07, 2006

Vilditud kosmmetika kott / Felted bag

Käisin enne jõule vildi arendus keskuses kursustel. Õpetati ka kuidas siidi ja villa omavahel kokku viltida. Päris raske oli :) väga palju pidi rullima. Aga lõpuks tuli proovi tükist selline armas asi. Pärlid panin ka peale.


Before Christmas I tended some classes in Felt Development Centre. They teached how to felt silk and wool together. Quite hard was. So much rolling. But eventually sample peace is looking like that. Beads I added afterwards.

Ja täna sai korra siis mööda kaltsukaid ka kolatud. Head kohad kust toormaterjali kotisangade näol leida. Ja tulemuseks väga põnev leid. Raamat 9 krooniga ja ta on päris sisukas ja mõned mõnusad projektid ja head ideed sees.

Today I also visited some used clodthes shops. Good palces to find raw material like bag handles. And that is what I found. This is really interestin finding. Costs about 9 EEK (75 US sents). I liked some projects and som great Ideas how things can be done easily.

3 kommentaari:

Krentu ütles ...

väga sheff kott! ma tahaksin kohe endale :))) Ma ei tea kas ma õieti näen ja aru saan, aga mulle tundub, et see kott on just selline moekas peos kandmise kott, vanaema ütleb selle kohta "ridikül". Ilus ilus ilus!

Krentu ütles ...

peale kommenteerimist lugesin siis pealkirja ka... aga ma ei raatsiks iialgi nii ilusat kotti ainult kosmeetika jaoks hoida :)

Liia Tammes ütles ...

:) mul on nii suur rahakott, et see sinna sisse ei mahu. NO ikka nii suur et röövlil virutades valus on :P Ja väja ma ilma selleta ei lähe. Iseseisev tüdruk