esmaspäev, veebruar 27, 2006

Kadunud - ei Lost -no

Mitte, et ma kadunud oleks, ei. Ma lihtsalt puhkasin kodus ema ja isa juures. Aitasime isal valmis teha kummutit. Vähemalt osaliselt. Isa mul ka selline mõnus nokitseja, kes oma ainsa tütre jaoks vist millestki ära ei ütle :) Loodan, et ma seda väga ära ei kasuta. Vanasti küll natuke sai. No ja isa tahtis ju ka sokolaadi ja jäätist. Kummuti pildi panen ka varsti siia. Ja üldse on mu kallis isa kogu mööbli meie korteris teinud. Tellimustööna ;)

Pingviinide paraadist kirjutas siin näiteks Elsa päris hästi. Tundub, et meie maitse kattus nende kleitide osas. Kuigi mulle sümpatiseeris siiski rohkem sinine ja rahvariide vöö kaelusega kleit.

I'm not lost. I was just at home in Paide with my mom and dad. We helped my dad to finish my chest of drawers. At least half of it. My father is hobby carpenter and probably he would do anything for his only daughter :) I hope I don’t take advantage of it. Well when I was younger then little. But dad wanted also those chocolates and Ice creams :) Actually whole furniture is made by my dad in our apartment.

Penguins parade (24 February is 88th anniversary of Estonian Republic) was well corresponded by Elsa. Our taste is almost same. But I liked most blue dress with national belt in the neckline

Kommentaare ei ole: