kolmapäev, september 13, 2006

Postitus ülikoolist / post from university

Hehee. Ma nüüd ka õpetan. Praegu ka tegelikult :P Kõik on uus septembrikuus seega. Kaks tubli tudengit on ülesande juba esitanud ja oma 10 punni kätte saanud. Ja üks tudeng mind juba väga lihtsa aga minu jaoks ületamatu probleemiga piinanud. Kutsusin lausa oma õppejõu appi. Mis teha kui ma ei tönka ikka midagi sellest Javast aga praktikat andma peab. Häh on alles kooli kord. Ja küll need tudengid varsti välja peilivad, et ma loll kui laua jalg olen. No ma koodi lugeda ju võin, ja sisendandmeid ka võin toksida. Testimine ju minu põhitöö, aga Javat kompileerida käsurealt koos klasside ja muuga. Peab manuali lugema hakkama vist...

Ja täna oli viimane tööpäev ka. Kooki tegin ja lilli sain :) vahva. Ja ajalugu tegin ka. Ma olen meie firma 11 tegutsemisaasta jooksul esimene inimene kes dekreetpuhkusele läheb ja ise sünnitama hakkab. Siiani on vaid õnnelike isasid olnud.

Now I am a teacher. I give some practice lessons in Tallinn Technikal university and it is Java programming lesson. And I don't know enithing about it. I had 2 good students already who got 10 points for they good work and one student with simple question that I couldn't answer. What kind of teacher I am. Not very good I think. If they only know...and they soon will :S brrrr

Kommentaare ei ole: