teisipäev, veebruar 07, 2006

Tehnikaime

oi ma eile olin tige. Nimelt selle suure eelmise sajandi tehnikaime peale mida kutsutakse läpakaks. Ja minu läpakas on tõesti eelmise sajandi tehnikaime selle sõna otseses mõttes. Oleks mul neid palju saaks ühe hea ja tugeva seina neist laduda vist. Aga noh mis sa ikka virised, kui see ime on su kooli töö jaoks vajalik ja sa said selle firmalt kasutada. Ja see ei loe, et keegi seda siin enam kasutada ei taha, minul on seda ju hädasti vaja. Ja peale selle kui peaks tulema tugev tuul, siis mul enam triikrauda tasku panna vaja ei ole.
Aga noh olukord siis ka... Nimelt vinnasin ma siis oma pisikese käekoti ja selle suure oma 6 kg kaaluga läpaka töölt selga ja hakkasin trolli peatuse poole kulgema. Ja ümber nurga keerates nägin, et troll juba läheneb peatusele. No ja me siis koos spurtisime nii 100 m. Mina oma tehnika imet järgi lohistades. Õnneks jäi troll enne peatust foori taha seisma. Kuigi ta oli mind juba vähemalt 25 m edestamas. Ja kui ma siis ägisedes trollini jõudsin kostus tee poolt "HEI". No ma siis vaatasi et mis värk on. Trollijuhil oli must hale hakanud ja ta tegi enne peatust foori taga juba ukse lahti ja ma sain sisse kalpsata. Väga lahke trolli juht oli. Aga mina irvitasin vaikselt oma ette, et vot see minu 100 meetrine spurt selle kotiga pidi ikka nii hale olema, et isegi trollijuht lasi mu enne õiget peatust peale juba...

Aga samas kui mõelda, et need tehnika imed on meid nii kaugele aidanud...ja samas nii paljusid ka töötuks jätnud. Ja ma ei mõtle ainult arvuteid. Kui poleks olnud kudumismasinaid, siis teeks me siiani kangast käsitsi. Ja kui need paganama mehed poleks pitsi tegemise masinat välja mõelnud, saaks ühe niplispitsis taskurätiku eest ikka veel mõne suurema talu ja suurema krae eest Palmse mõisa.

I have technical wonder form last century. It is my laptop what weights about 6 kg. Quite heavy and last night when I went to university I had to run with this big computer to the trolleybus. And I don't know what bus driver thought but he was pity about the sight when little women runs with purse and computer bag and he let me on before the actual stop. Afterwards I was so amused about it. It had to be quite a view if the bus driver let me in 50 m before the actual stop. But I have to live with my wonder, because I need it in school. If I had these wonders more I could build brick wall of them...

Kommentaare ei ole: