neljapäev, august 24, 2006

Komplimendid/ Compliments

Iseenesest ma suhtlen täitsa vabalt aga vot see komplimentide tegemise osa on minus vist pehmelt öeldes puudulik. Ei suuda mina sõnastada oma mõtteid nii, et need ka hästi ja kiitvalt välja kukuksid. Peab harjutama, last peab oskama kiita.
Aga üks markantseimaid näiteid minu komplimendi tegemistest on, kui ma ühele kenale naisterahvale kes minust vähemalt 20 a vanem teatasin koolitusel südamerahuga. Tead sa näed välja nagu must auk.... Hm terve klass võttis vaikseks. No ja kui ma siis ise ka taipasin, et mis ma öelnud olin oli tegelikult piinlik küll. Õnneks inimesed kõik omad ja pärast sain nalja visatud. Aga põhjus miks ma nii ütlesin oli väga lihtne. Tema nimelt istus seljaga akna poole, mina tema vastas ja aknast särast otse mulle silma päike. Ja seega ma teda eriti hästi ei näinud. NÄgin vaid kontuure. Ja no oli must auk... EH
Ja siis veel suhted klientiega, kes võibolla vahest oma proportsioonide ja mõõtude pärast pabistavad. Ja kui kui vestlus käib nii:
Su asi on praegu mul kodus mannekeni seljas ja näeb väga hea välja
No minu mõõdud ei ole ju nii head kui mannekenil.
Pole hullu mul on reguleeritav manneken ja ma keerasin talle sinu mõõdud peale...

Ei kõla just julgustavalt. Ja parandama oma lauseid ei tasu hakata, läheb veel hullemaks. Seega ma saan ka täitsa meestest aru. Ei ole see komplimendi pillamine nii lihtne midagi. Ja hea kui neid tuleb.

My social skills are quite good, but what is lacking is ability to make good compliments. So I have sed to one nicea women that she looked like black hole. Fortunately it was friend and after little explanation everything was ok. And waht can you say if you are sitting opposite the window and sun is shining and making everything on sight dark and fuzzy.

And other time wehn my client worried about her measures. I sed that her product is hanging on a sewing dummy and looking really grate. She worried that dummy has better measures than she has. So I just had to say that that is no problem. I have dummy that I can regulate to her measures... Not so good answer.

1 kommentaar:

KK ütles ...

Ma jälle suhtun tehtud komplimentidesse kriitiliselt, kuna ma pole kindel kui südamest nood tulevad. Ise teen ka väga harva, pigem läheb mu suu lahti siis kui midagi tõesti väga ekstra on ja kiitmist väärib. See on palju peavalu tekitanud ka. On ju teatud grupp inimesi, kes vahel januneb komplimentide järgi - uus kleit, uus soeng, uus auto jne. Ma olen vahel isegi kiusu pärast jätnud mingi suht tavalise asja esile toomata, sest see pole minu silmis olnud midagi erilist. Kuigi inimene ootab ja kogu tema olek on üks positiivse tagasiside janu :).
Minu jaoks peab kompliment olema siiras ja tõesti südamest ning ma loodan, et ma selliseid tähelepanelkud ikka tunnen südamega ära kah :).