teisipäev, jaanuar 29, 2008

Emme kasvab suureks

Nii kurb kui see ka pole, magab Jass nüüd juba teist ööd oma voodis. Lihtsalt pühapäeval tundus, et nüüd on õige moment ja tõstsin lapse oma voodisse. Ja nii kurb oli pärast oma voodisse magama minna. Ei nohisenud seal kedagi mõnusalt. Esimesel ööl magas jass ilusti kella 6ni oma voodis. Täna aga juba terve öö. Et kas mu laps on nüüd suureks kasvanud? Nukker ja kurb aga samas ka tore ja vahva. Ja eks nüüd läheb lahti see maailma avastamine ja piiride laiendamine. See muidugi käis varem ka juba.

2 kommentaari:

Elsa ütles ...

Nii hea unega poiss :)
Mul pojaga oli ikka jupp aega seda aega, kus õnnestus ta esimeseks ööuneks võrevoodisse tõsta. Ja tasapisi see esimene uni siis venis pikemaks. Terve ööni läks jupp aega aega :)
Noh, Mona on üldse ilmatu hea laps olnud, tema oli isa valvekorra ajal täiesti vabalt omas voodis ja hiljem siis kuni ärkamiseni :)
Aga mäletan küll seda tunnet, et nagu oleks voodis midagi puudu. Mõned korrad täitsa ehmatasin, et uh, kus laps on :)))

Anonüümne ütles ...

Minu poiss (3a8k)ütles eile esimest korda lõunaunne minnes, et "emme mul pole sind kaissu vaja. Ma lähen ise magama."
Minu jaoks tundus see nii uskumatu, et jätsin ukse vahele prao piilumiseks. Suureks imestuseks ta jäigi magama. Ei teagi, kas naerda või nutta. Ühest küljest kurb, et laps suureks kasvab. Teisest küljest on see väga lahe, kuidas ta järjest iseseisvamaks muutub :)