esmaspäev, märts 17, 2008

Tähtkujupakk


Minu tähtkujupakk jõudis ka lõpuks peale pikka postkontoris ootamist kohale. No miskipärast ei raatsi nad mulle teateid pakkide saabumise kohta saata. Aga pakiga olen ma ülimalt rahul. Silmusemarkerid on kenasti omas karbis ja sorteeritud. Jaspisest käevõru ja selle juures olev seletus sobivad suurepärselt minu praegusesse ellu. Lõputöö vajab lõpetamist ja lapse kõrvalt uus tööalane elu alustamist. Lisks huvitav käsitsi kedratud siidlõng ja šokolaad, mille mu mees ise tahab ära süüa. Eks ma pean võitlema. Tänud. Suured tänud.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Tore, et meeldis!
Ma olin natuke mures - nii tuntud tegijale on ikka keeruline pakki teha, ausõna...

Liia Tammes ütles ...

:) Eh, mis tegija. Ma pigem viimasel ajal pintslit hoian käes. Seega ka pahtlilabidas ja värvirull oleks väga asjakohased olnud ;) Ja kuna ise pole ma traadiväänamist teinud (peale heegeldamise ja kudumise) siis imetlen neid ise valmistatud silmustemarkereid väga.