teisipäev, november 18, 2008

pardi laul

Jass tahab pardi laulu. Meil on rongisõidust kõrini ja tahaks midagi muud laulda. Tuleb meelde, et on olemas ka lauluke mida vist esitas Joel Steinfeld aga sõna on auklikud nagu vana sõel.
Kord pardike paterdas mammaga koos
Tühi maa???
????

ref: Kuid moonid on kõik pikad pikad pikad
ja pardike on väike
nii oli nii on ja jääb.

Kes kõiki sõnu teab võiks üles kirjutada, sest netist ma neid ei leidnud. LUgu ise on täitsa tore ja mulle laulis seda kunagi vanaonu. Aga vist lalulis vähe, kuna meelde ei tule.

4 kommentaari:

KK ütles ...

Seda ei laulnud JS, vaid FIX. Mu lapsepõlve lemmiklaul :D.
Mul olid onutütar Monika ja onupoeg Tarmo, seega moondus laul vastavalt - monikad on pikad ja tarmoke on väike :D

Mari ütles ...

Sinule:
http://www.youtube.com/watch?v=VZ9sQ6OFZT4&feature=related

Jassile:
http://www.youtube.com/watch?v=gu_jyo0G9Lo

Pisi-Pisi ütles ...

Miskine laul on pardist veel -
olen väike partil,
prääksun siin ja prääksun seal
prääks-prääks...

Kayl ütles ...

Mu ema tuletab tihti meelde, kuidas mu väike poja(nüüd 6ne) laulis alles rääkima hakanuna omaette "Kõik minu paldikesed ujuvad vees..." :D ja siiani meeldib see laul talle. Äkki sobib Jassile ka ;)