kolmapäev, veebruar 10, 2010

Veidi käsitööd



Seda võiks vist lausa traditsiooniks lugeda, et siis kui mul laps sünnib, tahab keegi tegelustekki oma lapsele. Ma küll ähvardasin, et alla kahe nädala ma asja kindlasti valmis ei saa, aga näe sooviti tekki ikka. Ja nii ma siis õmblesin. Materjali ju kodus leidub ja ongi hea kui vähemaks saab :) Joosep tegi ka koostööd ja magas iga päev 2 h nii, et ma sain ikka õmmelda ja nokitseda. No ja kui lõpuks endal juba teki pidevast tegemistest tüdimus peale tuli, tuli teha lõpuspurt. Selleks tuil Joosep, kes sellel päeval issiga ei leppinud kõhu peale magama ja teppimiseks ettevalmistusi teha. Ja miskipärast meenub mulle, et Jasper on sama moodi mul kõhu peal rippunud kui ma õmblesin. Aga valmis ta sai ja tulemus on selline :) Loodame et omanik ka rahul on.

Kommentaare ei ole: