neljapäev, detsember 30, 2010

Mängu alustavad valged

Kuna meil malet kodus pole ja Jass kangesti tahtis malet mängida siis ostsime poest male. Kodus võtsime kenasti male kilest välja ja avasime kaane. No selline kobe metallkastis male oli, et ikka oleks pärast koht, kuhu nuppe panna. Avasime kaane ja nägime pakki valgeid nuppe ja pakki valgeid nuppe. Keeruline lugu. No natuke sai ju Jasperile midagi seletada malemängust aga mängida ei saa. Läksime siis poodi malet tagasi vahetama.
Seletasime müüjaneiule olukorra ära, et valged ja valged. Tema küsib mõistmatu, aga milles probleem on? Mina vaatan talle sama mõistmatu näoga otsa ja küsin, et mis mõttes, milles probleem. kuidas te seda siis kahekesi mängite. (Nagu Tarmo hiljem tabavalt väitis, saab selle komplektiga mängida nii, et kõik võidavad. Või mängu - tähtis pole võit vaid osavõtt). Igatahes müüjaneiul lõi lambike põlema, aga temal pole volitusi mängu ringi vahetada ega raha tagasi maksta. Kutsus teise tädi. Tuli tädi. Mina seletan, et näete valged ja valged. Tädi kirtsutab nina ja teatab: aga te olete karbi pakendist välja võtnud. Me ei saa seda tagasi võtta. Mina jälle suht segaduses, et mis moodi? Kas ma peaks läbi plekk karbi nägema, et on valged ja valged? Siis arvas tädi, et peab karbi ekspertiisi saatma. Mina jälle, et mis mõttes ekspertiisi. Et ikka on ju valged ja valged. Peale mõningast kaalumist sai täid aru, et ega vist ei ole mul jah röntken nägemist, ja ekspertiis on ka suht mõtetu ning võttis karbi vastu. Uut me igaks juhuks ei tahtnud. Riiulil oli veel üks samasugune ja enam valgeid ja valgeid ei soovinud.

Kommentaare ei ole: