esmaspäev, oktoober 10, 2011

Meie mööbel

i
Mul oli algusest peale tunne, et ma ei taha oma uude koju ühtegi klants-kõrgläikega kandilist asja. Ja kui Tarmo meie köögimööbli mõttega lagedale tuli, siis hakkas kooruma ka mõte ülejäänust. Aga see mõte oli kergelt keeruline, sest sellist mööblit ei leia kuskilt. Või kui, siis väga kalli raha eest antiigipoest või itaalia mööblitootjatelt. Aga õnneks on meil paar toredat vanakraami poodi. Ja sealt hakkas asju vaikselt tulema. Talvepoole kevadet 6 tooli. Üks neist vajab natuke liimimist, aga ülejäänutele tuleb lihtsalt uus polster ja kate panna. Toolidega koos tuli ka sekretäri kapp. Ma tean, et ma ei taha suurde tuppa ühtegi arvitit, ega telekat suurelt eksponeerituna. Kõik peab olema peidus. Seega kapp, kuhu läpaka saab sisse lükata, on väga omal kohal. Praegu on küll olude sunnil siin peal ka suur monitor, et poisid saaks multikaid vaadata, aga see on loodetavasti kuu aja küsimus. Ja siis tuli diivan. Nii kui ma seda poes nägin, siis ma pidin selle saama. Korras, hea polstriga ja mõnus. Ainult et üksinda. Nüüd oleks vaja veel 2 tugitooli ja 1 diivanit veel. Siis oleks komplekt täielik. Ja eelmsiel reedel sattusin jälle üle pika aja poodi patseerima. Ja seal vaatas mulle otse üle ukse vastu peegel. Oi see oli ilus. KOhe esimesest pilgust. Ainult, et magamistuba veel ju ei sisusta ja sinna tahtsin ikka lauaga peeglit. Peegel on isegi olemas, laud ainult puudu :) Aga kui poest lahkusin, siis tärkas mõte. Me ju otsime koridori peeglit. Silma jäi Ikesast üks kokku kompunnitud valge komplekt, aga see oli valge ja ei oleks päris see olnud. Nüüd jäi vaid loota, et keegi enne mind peeglit veel ei märka, ja mees ka poodi saada. Ja järgmine päev lahkusime peegliga :) Ja ta on nagu valatud seal kahe lambi vahel. Täpselt õiget tooni, õiget kõrgust ja õiget laiust. Ainult keegi "tarkpea" on peeglile kahhelplaatidest kapipealsed kleepinud. Need tuleb kuidagi kätte saada ja asendada või alt korda teha. Praegu hakkasin linikuid heegeldama. Eks need ajavad kiirema asja ära.
Aga.. nagu näete, siis mu lapsed veel ei jaga minu suurepärast kodusisustuse ideed, et põrandada võiks puhtad olla, ning seetõttu leiab ümber mööbli pidevalt raamatuid, mänguasju ning muud tarvilikku. Ja kapi kõrval on püsti kardinapuud, mida lähiajal seinal näha loodan. Kardinakangaski on ära ostetud ja ootab kardinate valmis saamist.

2 kommentaari:

Laura ütles ...

Selline diivan on küll väga ilus, saan täitsa aru mõttest: "Pean selle saama!"
Karukesed on ka imearmsad, jõudu!
Tervitused Artefleur´ilt

Merli ütles ...

Mõtted viisid Sinu blogi juurde, kui leidsin readerist sellise teate http://simplywhites.blogspot.com/2011/11/kas-tead.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+SimplyWhites+%28Simply+Whites%29