neljapäev, september 29, 2005

miks ma kirjutan

Et siis miks?

Et end natuke upitada ja eputada millega ma jälle hakkama olen saanud.
Ja siis oli huvi, et kui kiirelt interneti ajastul info liigub. End üldsegi mitte reklaamides leiti mu blogi päris kiiresti ülesse. Päris üllatav.
Hea on siia panna endale olulisi linke. Vähemalt esialgu tundub see hea mõte olevat. Ma ei tea mis siis saab kui mul siin näiteks 3 aasta postitused on juba:)
Lobiseda on kah hea aga õnneks või kahjuks meeldib mulle rääkida ka lihast ja luust inimestega ja mu mees on väga tänuväärne kuulaja. Hästi treenitud ja noogutab õigel kohal ;) Aga siin saab mõtteid vahetada ka omasugustega.
Ja siis tekkis veel selline imelik mõte, et äkki keegi veel on neist linkidest või minu ideedest huvitatud ja saab siit mingit kasuliku infot minu mulina vahelt. Näiteks Hiiumaa ühes koolis kasutati minu blogi viiteid kui õppematerjali :) Päris uhke tunne oli. Muidugi peab selleks õpetajat tundma.

Kommentaare ei ole: