teisipäev, september 20, 2005

teisi eesti blogisid

näe täna oma blogi traci uurides leidsin, et eestis peale minu ja manni kirjutavad mõned ikka veel. Näiteks vardamoor

Aga üldiselt on nõme. Arvuti otsustas korporatiivsele poliitikale vastu hakata ja kaoutas minu kasutaja paroolid ära. Tähendab minul paroolid on aga arvuti neid ei tunnista kuna mindi uuele domeenile üle :S Nüüd ma siis istun. Õnneks on vähemalt nett ja saab kolada... aga tööd ma ei tee ja süda kripeldab. Selle aja saaks kasutada ju edukalt heegeldamisele. Praegu just vaja hunnik lillekesi treida. Üks neiu neid juukse klambrite peal müüb ja kaubamärgiks on Chra. Alles alustab ja jõudu talle. Kaubamaja vaid paha paha kopis tema pealt oma sügisesed kingitavad lillekesed. Eestis ei tasu ka midagi kellelegi näidata ega pakkuda :S

Õnneks sai küll selleks korraks suur kiire läbi. Kodukiri ja Pere ja kodu said oma oktoobri numbritesse mustrid käte ja uus käsitöö ajakiri kah oma asjad. Ja jah te lugesite õigesti. Eesisse ilmub varsti uus ajakiri puhtalt vaid käsitööle pühendatud. Ma ka ootan põnevusega sest tean vaid mida mina sinna sisse panin. Aga õmblemise kudumise ja muud asjad hoitakse ka meie, tegijate eest vaka all :)

Ja siis tahtsin jagada teiega veel ühte vaimustust. Novital on jube vahva lõng Huopanen mida saab pesumasinas tavalisel pesureziimil vanutada. See kirju kolme sarvega müts paar postitust all pool on sellest lõngast. Kood või heegeldada aga poole suurema asja valmis ja siis pesumasinasse ja pärast venitad asja jälle mõõdu järgi paika. Mõnus ja tihe tuleb. Ja kududa saab nr 10 vardaga. Ainutl hind on natuke soolane. 60 eeku tokk. Ja 3 sarvega mütsile kulub seda 2 tokki. Kui hästi läheb teen kodukirja novembrisse sellest lõngast veel midagi. Peaasi et reklaam käsitööle mõeldud lehe pinda ära ei söö.

Ja vardamoori lehelt leidsin sellise vahva asja nagu Euroopa kaart, kus peal kohad kus käinud olen. Minu kaart siis selline

create your personalized map of europe

7 kommentaari:

Cairbre ütles ...

Proovi Huopaneni asemel hoopis Eesti oma villaheiet. Saad samamoodi kududa ja masinas viltida aga tulemus on palju pehmem. Ise proovisin Huopanen lõnga ja see oli nii kare ja karvane... Soomlased käivad ise ka eestist villaheiet (hahtuva s. k.) toomas.

Liia Tammes ütles ...

Olen heidega ka proovinud. Mõlemad jäävad mu arust mõnusad. Aga neile kes ei julge katsetada võib Huopanen päris juglelt soovitada, kuna sellest tehtud mustrid juba olemas. Meie heie tõmbab mu arust natuke teist moodi kokku...

Cairbre ütles ...

heie tõmbab jah hirmsasti kokku. üks viltimislõng (mida ma ise pole proovinud) on Fritidsgarn, see kuuldavasti nii palju kokku ei tõmba kui Huopanen ja lõpptulemus jääb pehmem aga ma ei tea kas seda Eestist saab.

Aga seda uut käsitöölehte ootan kindlasti!

Unknown ütles ...

Ma olen heegeldanud heiet koos hariliku maavillasega ning siis masinas vanutanud. Sedasi tehes ei tõmba nii palju kokku. Aga ajakirjas on, jah, lihtsam ja lollikindlam kindla firma kindlat toodet soovitada.

Terje ütles ...

Aga kelle heegellilli kaubamaja siis pakub? Keegi nobenäpp peab need ju valmis tegema.
Heiet julgen soovitada küll ja ka ilma lisalõngata vanutades. Seda müüakse ka ju kindla kaubamärgi all.

Liia Tammes ütles ...

Valmis olevat need heegeldanud mingid lõuna eesti koolilapsed. Ma kuskilt lugesin. Aga kellelegi olevat pakutud nende tegemist. Materjal+ kinnitusvahendid+ tegemine ja 10 eeku lille eest olevat kallis :) Säh sulle käsitöö hindamist.

Kajakas ütles ...

minule meeldib ka eesti villaheie väga. Mõnus asi.