neljapäev, oktoober 06, 2005

Leitud vana töö...



Tuletasin isetegija foorumis meelde oma kallist keskkooli aega ja käsitöö tegemise algust. Ja nagu arvata võis siis ka mina suht klassikaliselt ei armastanud kooli käsitöö tunde. Aga ühte asja, mis ma seal tegin, tõestamaks õpetajale, et ma saan hakkama lappide kokku õmblemisega, tahtsin ka teile näidata. Nimelt on see 7 m uss. Lapi suuruseks on 8 cm ja saba osas kahanevad lapid järjest väiksemaks. Ussi ümbermõõt on 50 cm. Igatahes on ta väga vinge.

Ja nüüd sisi minu eilsed tegemised. Natuke vilditud natuke vanutatud.

5 kommentaari:

Ann ütles ...

Oi, täiesti viimase peal on see uss :D Koolilapse kohta ikka kõva kannatus.

Liia Tammes ütles ...

:) 4 päevaga tegin valmis. Sõbrantsile sünnaks tegin 5 m lausa 1 päevaga. Tema õmbles ainutl kõhualuse õmbluse ja toppis täis.

Unknown ütles ...

ülilahe uss!
mis õpetaja kostis, kui valmis ussi nägi?

Liia Tammes ütles ...

mis tal ikka öelda oli. Tahtsi kevadisele näitusele saada. Eks ma siis saatsin..

Ann ütles ...

Lausa häbi hakkab, kui mõelda, et mina teen oma lapsele väikest lapitekki vaat et pea aasta juba...