reede, oktoober 14, 2005

lillatriibuline õgard ja beebi nukud




Eile sain valmis oma kott-toolid. Päris vahvad tulid teised. Lausa kahju ära anda neid. Punaselaigulised lamaskid sellised. Ei oskagi nime panna. Nagu kaks lillatriibulist õgardit oleks mu elu toas maskeerunud millekski.

Ja täna õhtul võtsin siis osa ka Rahvaülikooli korraldatud beebinuku valmistamise kursusest, juhendajaks Maaja Kalle. Tundub, et tuleb hästi armas nukk. Ainuke asi on, et masinaga ei saa õmmelda :( ja ma pean end ületades seda kõike käsitsi tegema. No natuke võib ju end pingutada ka armsa asja nimel. Kuigi just see käsitsi õmblemine mind kooli käsitöö tunnis kõige enam marru ajas. Mu ema, eluaegne õmbleja, ütleb, et ilma masinata õmblemine on aja raiskamine:) Ju mul on temalt siis midagi külge jäänud...

5 kommentaari:

Elsa ütles ...

Oot, need on needsamad ROHELISED punaste laikudega kott-toolid? Tõega pilt nii petab, et nad mulle sinised tunduvad? :)
Aga lahedad on küll... Oleks mul rohkem ruumi, siis laseks sul endalegi ehk ise teha, sul juba käe sees. Aga nurgadiivan on seni ka mu selja sõber...

Aet ütles ...

On jah igavesti vinged :) Ma olen ka mõelnud, et kui kodus ruumi rohkem oleks (ehk et kui seda diivanit ees ei oleks), laseks Liial vähemalt ühe kott-tooli endale teha :)

Liia Tammes ütles ...

:) ma võin lapse mõõtu aja ka teha:) siis ei sega nii palju

Terje ütles ...

Kustkohast ostad sa täidist? Graanuleid siis? Poisil ammune unistus, aga mina peale pole veel hakanud. teksariidest oleks selline tool ka päris tore.

Liia Tammes ütles ...

Poest Thermisol Eps graanulid sobivad ilusti.