kolmapäev, märts 15, 2006

Mood ja orhideed / Fashion and orchids


Seekord ei tule jälle juttu otseselt käsitööst, vaid disainimisest. Olen seda nüüd mõned tunnid TTÜs õppinud ja ise olen väga rahul. Minu esimesed iseseisvad disainid on siis sellised. Ega midagi väga hiilata pole :) aga ikkagi minu, kes ma üldse joonistada ei osanud, jaoks suur samm edasi.


Teisel pildil, aga minu vanad ja uued hooleaulsed. See suurte lillakate õitega orhidee on minu juures olnud nüüdseks 3 aastat ja selle aja jooksul vist vaevu 4 kuud ta ei õitsenud. Loodan, et ta õpetab ka 3le uuele orhideele samad kombed külge:)

This time I wont tell you about crafts. I show you my latest and first designs. I have learned this for 4 lessons and I am very pleased. Firstly because I couldnt draw, but my teacher sed that drawing is like writing, you just learn it and then you can.

Other picture is about my 4 orchids. Purple one is 3 years old and bloomed since then. Only 4 months for resting. I hope she will teach others the same.

2 kommentaari:

Elsa ütles ...

Nooo, need on ju igati kobedad joonistused! :)
Ma tunnen ka üha enam ja enam puudust oskusest oma ideid ka paberile sirgeldada, ikka visuaalselt "söödavatena"...

Anonüümne ütles ...

Kui Tartu satud, siis külasta näitust "Antiikaja mood" !(http://www.ut.ee/5101?viewtype=event&event_id=148692)