kolmapäev, oktoober 18, 2006

Stipp ja kudumine / scolarship and knitting

Jehuuu ma saan stippi. Ma nii rahul ja raamatud mille vahel valida suure tellimuse juures lähevad kõik loosi. Oi ma nii rahul. Vahest hea ka koolis käia, kuigi seal eriti midagi ei tee.

Ja täna sai tõestatud, et ka käigu pealt kudumine on võimalik. Ilus ilm oli, aga homseks vaja see haapsalusalli jupike valmis teha. Ma niigi viilin ja teen nuku salli. Aga oht, et ma viimasesse loengusse ei saa kannustab takka ja tahaks juba järgmine kord seda servapitis asja proovida.
Igatahes jalutasin mina mööda mustamäed ringi, kera lõnga kaenlas ja ringvardad käes ning nikerdasin oma lihtsat mustrit. jumal tänatud et lihtne oli. Seda, kas rahvas telefonide järgi haaras, et hullarisse või politseisse helistada ei näinud. Õnneks on see mu tavaline jalutusrada ja ma tean, kus on ohtlikud kohad ja autode teed. Seega oht auto alla jääda on välistatud. Mis seal metsa vahel kah muud teha. Ja päris palju salli sain valmis kah :) Täitsa ogar tegelikult...

Jehuu I got scolarship from university. It is not much but I can order some knitting books for it. Heh IT scolarship for knitting books. That is humor.

And today walking outside I tried knitting and walking together. It worked. So I walked and knitted, ball of yarn under arm and bamboo needles in hand. Fortunately pattern is easy and I knew the way. Crazy :)

3 kommentaari:

Pene ütles ...

Liia, so that the wool doesn't get soiled if you drop it, put it in a drawstring bag or small tote bag which you can carry on your arm. Keep well.

Anonüümne ütles ...

I use a knitting bracelet for this. A wire band connected to a long wire piece which holds the yarn. Very great for walking and knitting. One of my favorite things.
Danita in Washington State

Anonüümne ütles ...

Also, congradulations on the scholarship! Wonderful wonderful!