pühapäev, oktoober 22, 2006

Waldorfnukk / waldorfdoll


Lubasin välja, et kui oma nuku valmis saan, siis näitan teistele ka. Siin ta siis on. Üks pisike punapea. Tema tegemine võtab küll kaua aega, aga on seda vaeva väärt. Selline nukk on palju soojema ja mõnusama olekuga, kui poes palstnukud. Vähemalt minu arvates. Ja imelik on see, et nukkudega olen ma hakanud mängima alles nüüd, täiskasvanuna. Lapsena ma ei mänginud üldse nendega, ainult riideid vusserdasin teha. Ema võib päris häid lugusid rääkida, kuidas ma ühe väga ilusa ja kalli kanga otsast pool meetrit ära lõikasin riiet nukule salaja. Kangas oli mõeldud pikkade varukatega jaki tegemiseks. Peale seda minu nüsimist seisis kangas 20 a kapis ja alles minu pulmade puhul võeti see sealt välja ja sai valmis üks väga ilus lühikese varukaga pluus.

This is Waldorf doll I made in course. It was hard to do but worth it. I just love them. It is sad that in Estonia they don't sell material like doll tricot in shops. It is so specific for sellers I guess. But at this course teacher gave us some material. I have alos made baby doll year ago. I hope my child will like them and play with them. I myself wasn't very good doll player. Only made clothes for them. Now I play with dolls :)

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kas võiksid seletada, mismoodi nukule juukseid tehakse? Nimelt ostsin ma Humanast ühe w-nuku, keda oli väärkoheldud :) ehk teisisõnu, on ta vildistunud ja peas on rastapatsid. Mul tekkis mõte talle uued juuksed panna, sest keha saab mudimisega enam-vähem joonde, aga juukseid mitte, aga netiavarustes ma ühtki head õpetust, kuidas juukseid teha pole leidnud.

Liia Tammes ütles ...

Seda juuste värki peaks oma silmaga nägema, aga põhimõtteliselt on näiteks sämp-piste ja pikad lõngaotsad üheks vihjeks. Teine vihje on rüüu piste. Aga peab vaatama, et lõngad jooksma ei jääks. Kaetakse juuste piir ja juukselahk pikkade lõngaotstega. Ja siis veel poolkeradele ka, kui patsid piisavalt paksud pole