teisipäev, september 04, 2007

pauk / bang

Täna krundilt tagasi tulles käis kõva pauk. hambad plaksatasid kõvasti kokku ja auto tegi kõva jõnksu. Sõitsin veel mõnisada meetrit aga igaks juhuks ikka tõmbasin tee serva. Kuidagi väga imelik oli. Autost välja tulles selgus, et tagumine juhi poolne ratas on täitsa töss. Kusjuures ma olen miski pärast läbi selle suve mõelnud, mis ma teen, kui autol mõni kumm peaks suure pauguga katki minema. Ütle veel, et häda saab mõttega ligi tõmmata. No ja mis ma ikka tegin. Helistasin Tarmole, et tule aita ratast vahetada. Vajalikud kruvid olid niikuinii kodus. Aa noh... tore, et teele on jäetud igatsugu metallist teravate servadega keevitatud plaadikesi, mis kummi ribadeks tõmbavad.

Today I was lucky. My cars back tire blew up when I drived. It was little bit scary but fortunately everybody is OK.

1 kommentaar:

Egater ütles ...

heh..olen minagi kord mõelnud,et mis saab, kui sõidu ajal ratas alt ära tuleb. No pool aastat hiljem sain teada :)Ei juhtunud suurt midagi - tüürisin rahulikult teeserva, ajasin kulmu kortsu ja ütlesin paar sellist sõna, mida ma tavaliselt ei kasuta. Viimast peamiselt seepärast, et mobiili just sel päeval koju jätsin. Siis otsis ema rehvi kraavist üles ja mina sammusin lähema maja juurde isale helistama. Oli õnnelik õnnetus ja tänu väga väiksele kiirusele.
Aga onju, kui oled varem mõelnud, siis võtad asja justkui rahulikumalt. Seda isegi siis, kui plaan siiski varem tegemata jäi :)