laupäev, august 23, 2008

Muru

Meil on nüüd muru külvatud. KÕik käigu teed ja lillepeenrad said paika ja laenutasime hirmsa mullakobesti ja nüüd on kõik olemas. Tarmo võitles selle härjaga päev otsa ja kobestas mulla ära. mina kraapisin suuremad künkad suurematesse aukudesse kokku ja muru otsa. rulliga ka üle. Ja lillepeenraid märkisime kohe nii nagu raamatus õpetab: liiva ja pulkadega. kusjuures liiv on päris hea. Siis on ikka kohe näha kuidas kuju jooksma hakkab. ei taha ju mingeid tavalisi kandilisi asju vaid ikka sinka vinka jooksvaid. Minu sinka vinka oli väga äkiline. Ja nii oligi, et mina joonistasin esimese raksuga oma jooned maha ja siis tuli tarmo õhtul töölt ja tõmbas kurvid sirgemaks. Lõpuks sai asi väga hea. Mina rahul ja loodetavasti teised ka. Jääb vaid loota, et nii palju veel sooja jätkub et meie muru idaneda ja kasvada jõuab

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Terveisiä Suomesta! Löysin blogisi kun etsin virolaisia käsitöitä ja vaikka en osaa viroa, ymmärsin melko paljon :-) Haluaisin oppia viroa ja tulla käymään siellä. Olen kiinnostunut vanhoista käsitöistä ja kansanpuvuista (rahvarõivaid).

iloisin terveisin Hannele